Ověřování podpisů

V případě převodu nemovitostí je potřeba na příslušných dokumentech zajistit úřední ověření podpisu zúčastněných stran. Úřední ověření podpisu je také nezbytné na dalších dokumentech jako návrh na zápis osoby, ať už fyzické, či právnické, do obchodního rejstříku, ale i na řadě dalších dokumentů. V naší advokátní kanceláři klientům požadovaný úředně ověřený podpis nahradíme prohlášením advokáta o pravosti podpisu, kdy tento úkon má stejné účinky jako úřední ověření orgánů státní správy či notářů. V naší kompetenci je jak ověřování podpisů na námi sepsaných listinách, tak i na listinách, na jejichž vyhotovení se naše advokátní kancelář nepodílela.

Cena této služby činí za jeden podpis částku 30,- Kč + DPH, přičemž oproti jiným subjektům realizujícím tuto službu jsme schopni na základě individuální cenové nabídky toto realizovat takřka kdekoliv a to i mimo ČR. Tuto službu jsme schopni realizovat do 24h.